گیره پلاستیکی لباس

  30 خرداد 1400
  اجناس

قطعا گیره‌‌ی لباس از جمله وسایلی است که استفاده‌‌‌‌ی زیادی از آن می‌‌کنیم ولی چندان جلب توجه نمی‌‌کند که شاید بخاطر سایز کوچک آن و استفاده‌‌ی عادی و روزانه‌‌ی بیش از چندین دهه با همان شکل و شمایل باشد. اما در عین حال ممکن است در اثر خرید نامناسب گیره‌‌ی لباس، اثراتی هم بر روی لباس ما داشته باشند که به آن بی توجه بوده‌‌ایم یا نتوانسته‌‌ایم علت آن را تشخیص دهیم. در این مقاله چند نکته ذکر می‌‌کنیم که قطعا دفعه‌‌ی بعدی که برای خرید مجدد گیره‌‌ی لباس اقدام می‌‌کنید، خرید بهتری خواهید داشت.

 

نکات خرید گیره‌‌ی لباس

در این قسمت به بررسی نکاتی می‌‌پردازیم که در خرید مناسب و اصولی گیره‌‌ی لباس قطعا تأثیرگذار هستند.

 

نوع لباس:

نوعی لباسی که می‌‌خواهید با گیره‌‌ی لباس آن را نگه دارید تعیین کننده‌‌ی انتخاب شما خواهد بود. گیره‌‌هایی که نرم هستند برای لباس ظریف و نازک و نخی بسیار مناسب هستند. این امر باعث می‌‌شود جای گیره روی لباس باقی نماند و آن را چروک نکند.

 

نوع رنگ گیره:

برخی افراد ترجیح می‌‌دهند برای رنگی کردن فضا و زیباتر نشان دادن لباس‌‌های آویزانی که با گیره‌‌ی لباس نگه داشته‌‌اند نوع رنگی آن را خریداری کنند اما حتما توجه داشته باشید که در اثر رطوبت لباس یا برخورد باران رنگ پس ندهد چرا که در این صورت لباس شما را خراب خواهد کرد.

 

جنس بدنه:

اگر از افرادی هستید که همچنان عادت به خرید گیره‌‌های فلزی دارید حتما نوعی را انتخاب کنید که استیل ضد زنگ باشد تا در اثر زنگ زدگی لباس را خراب نکند. گیره‌‌ی لباس وسیله‌‌ای کوچک و با قیمتی ارزان است اما همین امر سبب می‌‌شود لباسی که چندین برابر آن قیمت دارد را بی استفاده کند پس حتما به این موضوع دقت داشته باشید. یا برخی گیره‌‌های چوبی که قسمت فنری فلزی دارند نیز در همین دسته قرار می‌‌گیرند.

 

مقاومت:

در صورتی که فضای کم و لباس زیادی دارید و مجبور هستید یک گیره‌‌ی لباس را برای چندین رخت استفاده کنید از محکمی آن مطمئن باشید در غیر این صورت یا لباس شل خواهد بود و احتمال افتادن آن وجود دارد و هم اینکه شاید در اثر فشار گیره‌‌ی لباس بشکند. و یا اگر مایل هستید حوله را با گیره‌‌ی لباس نگه دارید قطعا نیاز به گیره‌‌ای بسیار محکم خواهید داشت.

 

جایی برای نگه داشتن:

گیره‌‌ی لباس سبددار گزینه‌‌ی بهتری نسبت به گیره‌‌هایی است که باید یا آنها را روی بند رخت رها کنید یا جایی برای قرار دادن آنها تا دفعه‌‌ی بعدی ندارید. نوع سبددار قیمت بالاتری به خود می‌‌گیرد اما از گم شدن آنها جلوگیری کرده و ضمن اینکه به قرارگیری منظم آنها کمک می‌‌کند.

 

مشاهده لیست همه محصولات شرکت بورا پلاستیک

  30 خرداد 1400
  اجناس